شیره بادوم رو چجور درست کنم

۲ پاسخ

بادم رو بذا تو اب اگه جوشیده سرد باشه بهتره
بعد چند ساعت آب دیده میشه
پوستش رو بکن باا مخصوط کن یا هرچی دم‌دستته مخلوط کن
و از صافی ردش کن
نیازی به حرارت نداره اصلا
من چندتا میندازم تو اب و ظرف درب دار بعد میذارم یخچال هروقت خواستم بر میدارم
به مدت یه هفته

بادوم درختی رو بندارید تو اب جوش بیاد تا پوست کنده شه پوست کندید تو خورد کن بریزید با عسل ترکیب کنید

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۶ ماهگی
مامان نوحا مامان نوحا ۵ ماهگی
مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۵ ماهگی
مامان سایمان کوچولو مامان سایمان کوچولو ۱ سالگی