ماماناحریره بادوم چجور درست میکنین .دقیق بگین‌بهن

۴ پاسخ

منم می‌خوام بدونم

بادومو از شب قبل خیس میکنم ۱۵تا دونه صبحش پوستشو جدا میکنم با ته استکان اب جوشیده میریزم تو اسیاب بعد از صافی رد میکنم میریزم تو قابلمه ارد برنج اضاافه میکنم

من بادومو میذارم یه جوش میخوره بعد پوستشو میگیرم میزنم اسیاب رو پارچه پهن میکنم خشک میشه تو فرنیش میریختم میخورد

بادوم خیس کنی پوست بگیری رنده کنی با صافی . بعد با آب بپزی . شیر بهش اضافه کنی بدی بخوره

سوال های مرتبط

مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۵ ماهگی