قنداق چسپی یا سنتی ؟؟؟
دخترم خرداد ب دنیا میاد کدوم بهتره

تصویر
۱۵ پاسخ

قنداق نخی بخر

من قنداق چسبی خریدم ولی زیاد استفاده نکردم چون پسرم عادت داره موقع خواب باید دستاش کنار سرش باشه😆🤦🏻‍♀️
الانم دیگه هوا رو به گرمی میره بچه داخل قنداق عرق میکنه

سنتی دخترم اجازه ندادتو عذاب بود ولی چسبی خیلی استفاده کردم راحت میخوابید

من واسه پسرم چسبی استفاده میکردم خیلی هم راضی بودم اصلا سنتی نکردم

سنتی من استفاده کردم سر پسرم,انقدر بچه راحت میخوابه و بدنش آروم میشه ک تا یه سال و نیم دو سالگی میگفت قنداقم کنین😂

من دوتاشو خریدم

عزیزم بچه منم خرداد هست برج 3هوا گرمه بچه رو نمیشه زیاد قنداق کرد فقط شبا باید قنداق کنی ک راحت بخوابه
منم میخوام سنتی بخرم چسبی خوب نیس

سنتی

بنظرم هیچکدوم تابستون بچه گرمش میشه قنداق کنی 🥲

من قنداق چسپی گرفتم همون قنداق فرنگی خیلی عالیه

سنتی بهتره من دخترم اینقدرعادت کرده بودودوست داشت تا۶ماهگی من قنداقش میکردم 😅😅

من دوتاشو خریدم

من براساس تجربیات ک بقیه داشتن میگم
سنتی این چسپیا معلوم نیست بچه چاق باشه اگه چاق باشه فقط او یه ماه اول میتونی ازش استفاده کنی بعدش تنگ میشه وبچه اذیت میشه

والا من از مامانای اینجا شنیدم سنتی بهتره

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

مامانا انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنس پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی