۲ پاسخ

سلام عزیزم
اول پیازو سرخ کن بعد پیازارو از روغن جدا کن سوسیس سرخ کن زردچوبه هم بزن همون اول، بعد ک سوسیس سرخ شد طبق ذائقه خودتون میتونی فلفل دلمه هم ریز خورد کنی ی تفت بدی بعد همه رو با هم مخلوط کن رب و تفت بده ی مقدار هم سس گوجه فرنگی اضافه کن ی مقدار آب بریز تا بپزه ادویه هم نمک فلفل پودر پیاز و سیر آویشن پاپریکا اضافه کن

پیاز فراوان
(دستور پخت من)

سوسیس
رب گوجه ادویه
سرخ کن سوسیس جدا پیاز هم سرخ کن ولی در حدی ک شیشه ای بشه بعد رب گوجه رو با آب قاطی کن ادویه هم بریز و رب بعدش سوسیس اضافه کن زیرش خیلی کم کن حدودا ۱۵تا ۲۰ دقیقه زمان پختش میشه دائم هم بزن نسوزه...نوش‌جان

سوال های مرتبط