سلام مامانا ختنه با حلقه راحت تره یا بخیه

۱۰ پاسخ

منم بخیه کردم خیلی اذیت نشد

بخیه فقط تا جیش اول اذیتی بقیش راحتی

بخیه راضی بودم

من بخیه کردم راحت بود اصن اذیت نشد

منم بخیه کردم خیلی راحت بود

بخیه کردم پسرمو راضی بودم

بخیه.

والا من بخیه بود پسرم خیلی راحت تر از حلقه بود با پسر برادرشوهرم باهم ختنه شدن

حلقهـ

حلقه.

سوال های مرتبط

مامان مامان کنجد ها مامان مامان کنجد ها ۸ ماهگی