بخیه خیلیییی خوبه
بخیه کردم خیلی خوب بود
دورو برم هرکیو دیدم حلقه انداخته بعدش بچه یا چسبندگی گرفته یا آلت هی میره تو
تو همین گهواره هم ببینی تمام مامان هایی ک تاپیک میزنن بچشون جسبندگی گرفته حلقه کرده بودن
با روش بخیه ۳۰روزگی هردوتا رو ختنه کردیم
حلقه باید ت اب بشینه روز چند بار فقط ازیت میشی بعد حلقه ک افتاد باید چرب کنی چسبندگی نگیره
منم امروز ختنه کردم دکتر حلقه گذاشت در حد واکسن زدن گریه کرد خدارو شکر الان حالش خوبه و بازی میکنه
پسرمو23روزداشت ختنه کردم به روش حلقه خیلی راضی بودم نه دردداشت نه اذیت شدبعداز6روزهم حلقه افتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.