یه سونو هفته های اخر میدین و تمام
به من گفت ۳۸ هفته برو
یکی 30هفته واخری 36هفته
یکی 28رفتیم یکی 33میریم ویکی 36
اره
البته من یه بار ۲۸رفتم یه بارم ۳۲
ولی چون بریچ شده بودم این هفته باز میخوام برم ببینم چرخیده سفالیک بشه یان چون میخوام طبیعی بیارم
اره من اخرین سنوم سنو رشد بود
تو 9 ماه دوباره رفتم گفتم سنو نیازه گفت نه نیاز نیست
من الان اومدم دکتر ببینم دیگه چی میخواد
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.