تو هفته های پایین ک شما هستی اکثرا جفتا پایینه منم بود استراحت من چیز سنگین اصلا بلند نکن خیلی خم و راست نشو هرچی بیشتر استراحت کنی بهتره اگ دکترت هم بهت شیاف داده ک حتما سر موقع استفاده کن اگه زیر پاتم بالشت بزاری یکم بالا باشه بهتره هم ورم نمیکنی هم میگن برا جفت و سرویکس بهتره نگرانم نباش با بزرگ شدن رحم جفت هم ب سمت بالا کشیده میشه
من تا ماه هفتم در حال استراحت بودم بخاطر جفت پایین
شیاف استفاده کردم
دستشویی هم فقط فرنگی
پله هم خیلی کم
میره بالا خودش بچه که بزرگ بشه بره بالا جفت رو هم با خودش میبره
استراحتتتتتتتت ، توالت فرنگی همین فقط دو هفته تحمل کنی رفته بالا
اصلا سعی کن کار نکنی
دولا راست نشی
کیفیت بالا قیمت عمده🥰
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
فقط استراحت و شیاف هفته ۱۸ که شدی یه ذره شکم درآوردی خودش میره بالا
منم جفتم پایین بود استراحت کردمهفتم که رفت بالا حدود بیست اینا خوب شد
استراحت
استراحت کنی پاهاتو بدی بالا خوب میشه
فقط استراحت میتونه کمک کننده باشه
استراحت زیادوشیاف
فقط استراحت و شیاف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.