بی زحمت کسی از جواب این ازمایش چیزی سر در میاره

تصویر
۳ پاسخ

اینم صفحه دوم ازمایش

تصویر

سارا جان خوبی گل پسرت خوبه؟؟ میگم آزمایشی ک بعد سونو میدن رو کدوم آزمایشگاه رفتی شما؟ و اینکه حتما باید دکتر بنویسه یا با جواب سونو بری آزمایشگاه کافیه؟؟

همه چی نرماله عزیزم فقط یکم کم خونی داری

سوال های مرتبط

مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان وحیده مامان وحیده هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری