۴ پاسخ

عزیزم شیر بریز تو لیوان با نی بده بخوره . . دراز کشیده که تو این سن مناسب نیست .

منم مشکل شمارو دارم بچهام هنوز شیشه میخورن

اینا ک نی دارن نمیشه خوابیده
همون نشسته بده
برای خوابیدن فکر کنم لیوان آموزشی خوبه

با ليوان نميخوره مگه مايعاتو

سوال های مرتبط