از الان استفاده کن
بزرگه یکم
حالا خوبه بزرگ بیارن بهترن بعد میشه بپوشی برا من دو دست آوردن دوتاشم کوچیکن🫤
اگ بتونی بدی خیاط یکم کوتاه کنه ازش اره خوبه
مدلشع
🤣🤣🤣بچه توش گم شده ای خداا
چه عجیبیه پایینش بزرگه بدردش نمیخوره
خیلی بزرگه
اگه آستیناش اندازه ست که مدلش بلنده نه اگه شله استیناش پس پیراهن خودش بزرگه
بزرگه فعلا
بزرگه
فکر کنم باید برای دو سالگی ش استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.