۱۱ پاسخ

از الان استفاده کن

بزرگه یکم
حالا خوبه بزرگ بیارن بهترن بعد میشه بپوشی برا من دو دست آوردن دوتاشم کوچیکن🫤

اگ بتونی بدی خیاط یکم کوتاه کنه ازش اره خوبه

مدلشع

🤣🤣🤣بچه توش گم شده ای خداا

چه عجیبیه پایینش بزرگه بدردش نمیخوره

خیلی بزرگه

اگه آستیناش اندازه ست که مدلش بلنده نه اگه شله استیناش پس پیراهن خودش بزرگه

بزرگه فعلا

بزرگه

فکر کنم باید برای دو سالگی ش استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان سروین مامان سروین ۱۶ ماهگی