پسر من خودش می گه شیشه یا شیر
شیشه شیرش رو میاره یا نق میزنه میگم شیر میخای با سرش تایید میکنه
پسر من میگه امی وقتی شیر میخواد یا شیشه رو نشونم میده
میگه شیر شیر🤗
پسر من میگه جی جی
شیرو میگه شیژژ پستونک بخواد میگه ممه
دختر من میگه شیژ شیژ😊
هیچ جور😂نبات تو روز شیر نمیخوره شباتوخواب گریه میکنه بهش میدم
دختره من که اصلا نمیخاد من به زور میدم بهش شیره خودمو میخوره حسرت موندم یبار خودش بخاد
شیشه شیرشو میاره نشونم میده ک بده🤗
شیشه شیرشو میاره میده دستم🤣
شیشه شو میاره میده ک درست کنم شیشه نباشه جایی ک فلاسک و شیرخشک گذاشتم اشاره میکنه
بعدم از خود بچه معلومه گرسنه شده یا ن
میگه جی جی
دختر منم شیشه شیرش رو میاره برام
همیشع دم دستش میذارم
نوه عموم وقتی شیرمیخواست شیشه رو پرت میکرد توصورت مامانش🤣
میگه شیر چی 😁🤭
بچهای من ک شیرخشک میخورن هیچی نمیگن براشون میارم خودم ولی اب ک میخان میگه مه مه😂
پسر من وقتی هوس میکنه شیشه و فلاکس اینا تو اشپز خونس دقیق دستمو میگیره میبره بهم نشون میده میگه اب
ب شیرش میگه اب😁
میگه شیر
قبلا هم مم میگفت بهش
کلا ۳بار میخوره
اونمزمان مشخص داره
شیشه رو میاره میده اگه یکم از زمانش بگذره
پسرم همه اش پستونک دخترم دستشو میخوره متوجه میشم گشنه اشه😂
میگه شی شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.