کاربرد اینا چیه😂

تصویر
۵ پاسخ

اسم این قاشق ها چیه بگیم چی میخوایم

خیلی خوبه من می‌خوام بگیرم

پری اسپون برای آموزش غذا خوردن ، غذا میزنی بهش داخل شیارهاش گیر می کنه میدی دست بچه،راحت می تونه باهاش غذا بخوره و حس مستقل بودن پیدا کنه ، مخصوصا برای روش BLW عالیه

خیلی خوبه
میدی دست بچه غذا بهش میچسبه و‌نمیریزه برای اموزش

😒😒😒

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی