سلام صندلی غذا خوبه بگیریم یا کاربرد نداره؟

۴ پاسخ

من هنوز استفاده نکردم ولی خریدم سر سیسمونی بنظرم بدرد میخوره

بگیر خیلی بدرد بخوره ،اگ رو زمین غذا میخوریداز اینایی بگیر ک رو زمین هم میشه گذاشت(پایه هاش جدا میشه)

اگه خودتون رو میز غذا میخورید خوبه

به نظر من کاربرد نداره

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان 🧸🌸هانا🌸🧸 مامان 🧸🌸هانا🌸🧸 ۱۶ ماهگی
مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی