فرزنداوری شیرخشک
خانما مذاکرات چی شد

۷ پاسخ

فعلا هیچی طبق معمول

انگار یه روز دیگه تمدید می‌کنند عزیزم

این مذاکره هیچ فایده ای ندارد سیاستشون هس تا نیرو هاسون رو قوی کنن برگردن فقط مردم دارن تاوان میدن

تا پاسی از شب با حتی فردا

این انتظار از جنگ بدتره ادم نمی دونه می خواد چی بشه

هنوز هیچی توکل به خدا

ای خدا عمرمون تموم شد رفت

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان عمرمامان مامان عمرمامان ۳ سالگی