کسی سر درمیاره.از آزمایش ...آزمایش منو ببینه‌

تصویر
۲ پاسخ

کم خونی داری عزیزم به پزشکت نشون بده

خوبه عزيزم فقط كم خوني داري ، كه احتمالا هميشگي بوده مال بارداري نيست

سوال های مرتبط

مامان فندوق💕 مامان فندوق💕 ۵ ماهگی
مامان آرسن و سآرن ❤️ مامان آرسن و سآرن ❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👶سورناورادین👶 مامان 👶سورناورادین👶 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🧒آیهان.آوینا👶 مامان 🧒آیهان.آوینا👶 ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ویکم بارداری