عزیزم شما تازه 5 روزه زایمان کردی خيلی فرصت هست که به حالت قبل برگردی....هرکی هرچی گفت اهمیت نده طبیعیه همه خانما شکمشون بعد از زایمان بزرگه طول میکشه تا جمع و جور شه
خیلی خیلی زوده رحم حتی هنوز برنگشته به لگن ، بخاطر بهم ریختگی هورمونام هست که این موضوع برات بزرگ شده ، بهت اطمینان میدم درس میشه فقط باید صبوری کنی
هنوز زوده دیوونه ،شکم بند ببند حتما خوبببب شکمت جمع میشه
اصلا نگران نباش شکم منم تا ۱۰ روزگی همین بود به مرور کوچیک شد الان قشنگ جمع شده
قبلا خیلی لاغر بودم تخت بود مثل اون موقع تخت نیست اما اصلا بیرون زده هم نیست
برمیگرده عزیزمنگران نباش ,شکم بند نبستی؟
اووووه خوب میشه اول راهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.