۸ پاسخ

واقعا نميدونيد بچه ي زير ٢ سال نبايد تلويزيون و موبايل و هرچيز اسكرين دارى رو ببينه يا ميدونيدو باز تلويزيون روشنه؟!؟! واقعا برام سواله
چون خيلييييييى ضرر داره(از همه مهمترش دقت و توجه و تمركزشون داغون ميشه و بعد هم شبه اتيسم ميشن)

حالا اولشه

وقتایی که میخوای به کارت برسی بزار داخل روروئک

هوم خیلی سخت میشه🥲 دخترم یکی دو باری افتاده رو فرش گریه کرده

آره دقیقا بزرگتر شدنشون برابره با سختی بیشتر من دیگه کم آوردم

دختره من قشنگ تلویزیون رو میزنه .میز عسلی گذاشتم جلو میز تلویزیون

دختر من که چهاردستو پاهم نمیره

چند وقته میتونه رو پا وایسه ؟

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری