من هوس خربزه یخ کردم😋😋😋😋😋😋
منم همش دلم هندونه میخاد دیابت بارداری ام دارم😢
دوشبه منم اندازه دوتا قاچ جات خالی خوردم
ولی دسشویی رفتن بعدش مکافاته
توهم اندازه هوست بخور عزیزم ❤️
منم عاشق هندونم
منم شنیدم انقباض میاره.
کم بخور
یکی تو گهواره زده دکترش منع کرده چون هندونه انقباض میاره ، من تحقیق نکردم فقط شنیدم یه پرس و جو بکنید بد نیست
وای منم عاشقشم
منم همینطور مخصوصا اگه شیرین و خنک باشه😍
منم خیلی خوردم باعث انقباض میشه نخور
هندوانه زیاد میخورم ولی بعدش😕😕😕آنقدر سرویس میرم پشیمون میشم
خوردنش خوبه دسشویی رفتنش بده یکسره میشه آدم
خیلی خوشمزس لعنتی، ولی من تا میخورم و دهنم پر آب میشه تا چند ساعت 😭😭😭😭
منم ویار دارم ولی قند دارم نمیتونم بخورم 🥲🫠
مثل هفته های اول من . هرچقد هوس کردم خوردم خیلیم خوش گذشت😋 نگران قندش هم نباش چون ویار نمیذاره چیزای دیگه بخوری و افت فند شدید پیدا میکنی که هندونه جبرانش میکنه. من با وجود اینکه دائم میخوردم قندم از ۸۰ بالا نرفت
بخور ...
بخور منم همینطور م
خب بخور
قندش خیلی بالاس زیاد نخور حواست باشه
ااووف خیلی میچسبهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.