خانوما من فقط ویار هندونه دارم چیکارکنم

۱۹ پاسخ

من هوس خربزه یخ کردم😋😋😋😋😋😋

منم همش دلم هندونه میخاد دیابت بارداری ام دارم😢

دوشبه منم اندازه دوتا قاچ جات خالی خوردم
ولی دسشویی رفتن بعدش مکافاته
توهم اندازه هوست بخور عزیزم ❤️

منم عاشق هندونم

منم شنیدم انقباض میاره.
کم بخور

یکی تو گهواره زده دکترش منع کرده چون هندونه انقباض میاره ، من تحقیق نکردم فقط شنیدم یه پرس و جو بکنید بد نیست

وای منم عاشقشم

منم همینطور مخصوصا اگه شیرین و خنک باشه😍

منم خیلی خوردم باعث انقباض میشه نخور

هندوانه زیاد میخورم ولی بعدش😕😕😕آنقدر سرویس میرم پشیمون میشم

خوردنش خوبه دسشویی رفتنش بده یکسره میشه آدم

خیلی خوشمزس لعنتی، ولی من تا میخورم و دهنم پر آب میشه تا چند ساعت 😭😭😭😭

منم ویار دارم ولی قند دارم نمیتونم بخورم 🥲🫠

مثل هفته های اول من . هرچقد هوس کردم خوردم خیلیم خوش گذشت😋 نگران قندش هم نباش چون ویار نمیذاره چیزای دیگه بخوری و افت فند شدید پیدا میکنی که هندونه جبرانش میکنه. من با وجود اینکه دائم میخوردم قندم از ۸۰ بالا نرفت

بخور ...

بخور منم همینطور م

خب بخور

قندش خیلی بالاس زیاد نخور حواست باشه

ااووف خیلی میچسبهههه

سوال های مرتبط