سلام دوستان در دوران بارداری من خیلیییی میخابم برا بچه بد نیست

۷ پاسخ

منم همینم کلااا خوابم همش خسته ام

خواهرم یسره میخوابید بچش به دنیا اومد برای شیر خوردن فقط بیدار میشد .تا میتونی بخواب

اتفاقا تو بارداری باید سه برابر قبل بخوابی،ازنظرعلمی هم ثابت شده

نه بابا بخواب دو روز دیگه بچه میاد دیگه خواب نداری باید در اختیارش باشی😁

چرا خیلی بده منم زیاد رابطه داشتم الان طول سیروکسم خیلی پایینه ممکنه زایمان زود رس داشته باشم
دوهفته دیگه باید برم دکتر خوب نشده باشم باید سرکلاژ کنم

چیش بذه بخابید بابا منم همش میخابم 🤣🤣

نه چرا بد باشه
اتفاقا بهتر استراحت كن
الان هرچي ميتوني بخواب كه به دنيا بياد نميتوني درست بخوابي😂

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاه پسر👑❤️ مامان شاه پسر👑❤️ هفته سی‌ویکم بارداری