۱۳ پاسخ

و خوب میخوابه🥲

بخدا من بزرگه ۶سال آنقدر بدغذاس تو خونه دنبالش بودم تا ب زور دوتا قاشق بهش میدادم الان اینم اضافه شده هم رفلاکس داره هم شیرکم میخوره بیشترش ومیریزم دور😭😭 دارم روانی میشم

صبور باشین تنوع بدین و بازی کنین باهاش جواب میده

واقعاااااااااا

واقعا حرف دل منو زدی

وای موافقم
یکیش خواهرشوهرم😂

واقعاااااااااا

واااای دختر منم خیلی کم شیر میخوره 😭 بیشتر وقتی خوابه

وای واقعا شام براش اوتمیل سیب درست کردم نخورد کلی هم جیغ و داد کرد بعد شیرشو دادم 🥲

آره واقعا من دیگه کلافه شدم

نگرد نیست🤦‍♀️

وای دقیقا

واقعا🥲🥲

سوال های مرتبط