۲ پاسخ

من اینجوری درست میکنم ،
گوشت گوسفند یا مرغ یا بلدرچین رو جدا با پیاز و زردچوبه و آب می‌زارم خوب بپزه ،
بلغور گندم رو از شب قبل خیس میدم بعد میزارم جدا ۳ ساعت خوب بپزه بعد میریزم توی آبکش استیل با گوشت کوب خوب میکوبمش که تفاله هاش جدا بشه و اون مواد ژله ای مانندش هم جدا بشه ،
گوشت رو ریش ریش میکنم و با اون مواد ژله ای گندم قاطی میکنم بهش کره یکم پودر دارچین اضافه میکنم و میزارم یکم بجوشه ، بعد میریزم توی دستگاه میکس میکنم ، و در آخر خرما رو پوست میکنم له میکنم بهش اضافه میکنم و میدم بخوره ،

بلغور گندم‌۸ ساعت بزار خیس بخوره بعد با آب و دارچین و گوشت بوقلمون بپز من روغن زیتونم میریزم
دیگه آماده شد گوشت ریش ریش کن داخلش

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان جیگرطلام مامان جیگرطلام ۱ سالگی