عزیزم رفلاکس شدید داری من مث توام تا دوساعت روی غذات دراز نکش از خوردن خوراکی های که باعث رفلاکس میشه خوداری کن فقط با رعایت غذایی بهتر میشه امپرازول هم بخور ..ماکارانی سس گوجه پرتقال نوشابه کیویی اینجور چیزا نخور گوشت و مرغ بزار روی تابه یا بزن به سیخ بخور انشالله خوب میشی منم باهات هم دردم
فکر کنم اسید معده ات باشه… قرص ناشتا چی میخوری؟ به دکترت بگو قوی تر بهت بده،من لانزو۳۰ میخورم خیلی آروم میکنه معده رو
سلام عزیزم منم از اول بارداری تا همین الان هنوزم بالا میارم و معده درد دارم تازه رفتم سونوی کیسه صفرا گفتن کیسه صفرام سنگ داره باید عمل کنم ولی چون هفت ماهم عملم نمیکنن گفتن باید تحمل کنی شماهم حتما پیگیر شو که مثل من اینقدر اذیت نشی حتما سونوی کیسه صفرا و کبد انجام بده
من اصلا ویار ندارم بالا هم نیاوردم تا حالا
ولی هر چی میخورم به شدت معدم سنگین میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.