۱۶ پاسخ

منم ۴تاپستونک گرفتم براش ولی هیچکدوم رو نگرف🥲😂

بیبس امتحان کن

دقیقا منم ۵ مدل گرفتم اخرش بیبی لند رو گرفت

خودت بخور بابا،اینقد خوبه

اونت میگیره دختر منم همینطور بود

ویتامین آ د میزنم میگیره

فریگ چیه اخه گرد قلمبه حس میکنم خیلی بد قلقه

هی اور شی بخر میگیره

اونت بگیر میگیره

شیرین کن هی بذار دهنش

منم ۶ تا عوض کردم دیگه ازهمون طوسیه دادم بهش گرفت ـ خییلی خوب بود بار اول گرفت

من بزور اونت دادم ، الان كه نزديك شش ماهشه اونت كوچيك شده بهش هي اورشي دادم اولش نمي گرفت الان ديگه اكي شده ، ولي همچنان هركار مي كنم فريگ بگيره نمي گيره

دقیقا منم ۵ تا پستونک گرفتم
ولی هیچ کدومو نگرفت

دقیقا مثل پسر من 🫠🫠🫠

دختر من اونت گرفت الان دیگه همه پستونکارو میگیره

بفرس برا دختر من😁

سوال های مرتبط