۸ پاسخ

اونی که سمت چپه مثل مال دختر منه😁

پسر من دادم نگرفت ۳ماهگی ختنه کردم دیگه دادم گرفت
هر تا الان ۲تا گرفتم هر دوتا رو گ فت
اسماشون نمیدونم چی هستن🤣🤣

ویتامین اد بزن به پستونک بده بهش یکمم گرفت خوبه روز ب روز بهتر میشه دختر منم نمیگرفت این کارو کردم میگیره الان

بیبی لند ارتودنسی بده بهش

بادومی رو اصرار کنی میگیره

معمولا بیبی لند طرح اونت رو همه میگیرن

دختر من پستونک طوسی جغد روگرفت
البته من دخترم از بیمارستان پستونک شماره ۴ میخورد و من نمیدونستم سایز بندی داره فکش خسته شده بود و سه هفته نخورد و بعدش این طوسی ۰ـ۶رو خورد (فکش استراحت کرد اون سه هفته😂)

عزیزم از همون روز تولد باید میدادی که بگیره الان فکرنکنم بگیره من همون روزی که از بیمارستان اومدم خونه پستونک دادم

سوال های مرتبط

مامان فاتح مامان فاتح ۱۵ ماهگی