۱ پاسخ

سلام عزیزم شبتون بخیر
گلم شما ماما همراه گرفتین؟
یا چه اطلاعاتی راجب زایمان طبیعی جم کردین میشه بگین
درداتون شرو شده؟
من ۳۸هفته و ۵روزم هیچ دردی ندارم
نمیدونم ماما همراه بگیرم نگیرم بعضیا میگن بگیر بعضیا میگن نگیر
زایمان اولتونه؟دکترتون کیه؟
ببخشیدا این‌همه سوال پرسیدم قصد فضولی نباشه همش از استرسه😥😥

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان هسته پرتقال مامان هسته پرتقال ۱۰ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو روزهای ابتدایی تولد