سلام عزیزم شبتون بخیر
گلم شما ماما همراه گرفتین؟
یا چه اطلاعاتی راجب زایمان طبیعی جم کردین میشه بگین
درداتون شرو شده؟
من ۳۸هفته و ۵روزم هیچ دردی ندارم
نمیدونم ماما همراه بگیرم نگیرم بعضیا میگن بگیر بعضیا میگن نگیر
زایمان اولتونه؟دکترتون کیه؟
ببخشیدا اینهمه سوال پرسیدم قصد فضولی نباشه همش از استرسه😥😥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.