۱ پاسخ

والا طرف ما که ۷ مدل حبوبات نیست فقط گندم و لوبیا(قرمز و چیتی ) و نخود ، من عدس ریختم که گفتن نباید میریختی ولی خب اینجور من دیدم شهر به شهر آداب فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی