۵ پاسخ

اره جون قبلا بچه کم میخورده الان ک زیاد میخوره سرریز نمیشه

آره عزیزم حالا به سن من برسه نینیتون حس میکنی دیگه هیچی نداری😂ولی داره نگران نباس

اره به مرور کمتر میشه بچه هم بیشتر میخوره دیگه اونجوری سرریز نمیکنه

والا من فقط شیر خودمو میدادم زردی دخترم پایین نمیومد الان نزدیک دو ماهشه آخرین بار ۱۲ بود آزمایش همه چی دادیم خوب بود همه گفتن شیر نده دکتر گفت ۴۸ ساعت قطع کن ما الان چهار روز بیشتر شیر خشک دادم شیرم کم شده

والا منم شیر خودمو میدادم کم کم
کم شد همه تقصیر میدونن منو شما هم اینجوری؟شیرخشک میدی؟

سوال های مرتبط