۶ پاسخ

فکرنکنم راهی باشه
هرکی یجوره بالاخره

چرااا صفر بشه؟🥴😐 خوبه گاهی داشته باشی ک

😂😐بده به من مال من صفره

وای😂😂😂😂

به ارومیه وهوای سردسیر مهاجرت کن

ببرش بنداز دور😁

سوال های مرتبط

مامان nafs مامان nafs ۷ ماهگی