سلام کسی که هم هفته منه میشه علایم تون بگید

۳ پاسخ

من فقط یبوست و ضعف و ترشح دارم

تهوع شدید
دل درد و احساس خفگی انگا غذا پایین نمیره
یبوست شدید

حالت تهوع دارم زیاد ولی الان دوروزه ب بالا اوردن نکشیده
هر از گاهی دلدرد پریودی میگیرم
اوایل خیلی دلم چیزای ترش میکشید ولی الان اصن هیچی دلم نمیکشه
ضعف میکنم ولی نمیتونم چیزی بخورممم

سوال های مرتبط

مامان پسرنانازم مامان پسرنانازم هفته بیستم بارداری
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته پانزدهم بارداری
مامان جگر گوشه 😍 مامان جگر گوشه 😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نوردیدم مامان نوردیدم هفته سیزدهم بارداری