من فقط یبوست و ضعف و ترشح دارم
تهوع شدید
دل درد و احساس خفگی انگا غذا پایین نمیره
یبوست شدید
حالت تهوع دارم زیاد ولی الان دوروزه ب بالا اوردن نکشیده
هر از گاهی دلدرد پریودی میگیرم
اوایل خیلی دلم چیزای ترش میکشید ولی الان اصن هیچی دلم نمیکشه
ضعف میکنم ولی نمیتونم چیزی بخورممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.