امروز سونو وزن و رشد دارم استرس دارم
#بارداری

۳ پاسخ

تنهااا سونویی ک زیاااد استرس داشتم همین بود

منم چند روز دیگه باید برم🙃
ان شاءالله که همه چی گل پسرتون عالیه.🤲⚘️

استرسش طبیعیه، ولی دیگه سونو آخره باخیال راحت برو نی نی هم خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان پسرام❤️ مامان پسرام❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی