اگه معدت حساس نیست بخور من خودم میخورم 😁
خیلی بده شکم خالی باید آب ولرم بخوری نه یه چیز سرد
وای معدع درد میگیری خیلی بده
اره خیلی طبعش سرده معده رو داغون میکنه نفخ میاره .همیشه اول باید با ی چیز گرم شروع کنی
اگه معدت درد نمیگیره بعدش بخور
نه من شنیدم هندونه خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.