زیرش باید یه پارچه کاملا سفید باشه بدنش هم خیلی داغ میکنه پوست پوستی میشه عادیه
عزیزم زردی بچت بهتر شد؟ پیش کدوم دکتر میبریش؟
این دستگاه تاثیری زیادی نداره
اگر میخوای خوب اثربزاره و کامل خوب بشه از اون دستگاه هایی ک توی بخش های ان آی سی یو بیمارستان دارن اجاره کن
من براپسرم از اون دستگاه اجاره کردم
۲روزه بود زردی اش۱۶بود بعد۴۸ساعت توی دستگاه زردیش۳شد
خداروشکر دیگه هم زردیش برنگشت
البته مدام باید به بچا شیربدی هریکی دوساعت۶۰سی سی
هر سه ساعت از دستگاه درش بیار زیادی تو باشه ضرره
دمای خونه رو کم کن
نباید خیلی داغ بشه بدنش نه خیلی سرد اگه خیلیم سرد بشه بچه سینه پهلو میکنه مریض میشه
پارچه سفید بزار عزیزم ❤️
اره عزیزم دمای خونه رو خیلی گرم نکن
چون حرارت نور دستگاه گرمش میکنه
دستگاه های خانگی اصلا جواب نمیدن ببر بستری کن. خونگی ها دربیاری بعد دوروز باز میره بالا.پسر من هنوز زردی داره منم لج کردم بستری نکردم
عرق کاسنی و بید بخور خودت رو شیر تاثیر داره زردی رو میاره پایین تا میتونی شیر بدوش تو شیشه بده بهش هر چی بیشتر ادرار کنه زردیش خوب میشه
آره طبیعیه ولی زیرش چیزی ننداز
عزیزم اینا که پهن کردی زیر پاش پشم شیشه هس؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.