میشه لبامو آنزیم بزنم؟
خیلی ورم دارن😭

۸ پاسخ

من چرا یه ذره خودم چاق نشدم خیلی ناراحتم دوست داشتم یکم صورتم تپل بشه😭😭😭😭😭😭😭

من لبام داره جر میخوره از ورم

تصویر

نه عزیزم تا بعداز شیردهی میتونی کارای زیبایی انجام بدی

وای درد منم هست😭😂کاش قبل بارداری آنزیم میزدیم

😑من لبام خودش درشت بود الا ورم داره شوهرم راه میره میگه جون کی فیلر زدی😂

نه اصلا

نینیت بیاد بیرون خودش خودکار کوچیک میشه دیگه

نه ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌وپنجم بارداری