دکتر من گفت نه😶
نه اصلا نمیشه من نمیدونستم باردارم رفتم لبامو ژل زدم بد دو هفته دیگ موقع ترمیم فهمیدم باردارم ب دکترم گفتم نزد گفت نمیزنم قطعا سلامتی بچه تو شکمت خیلی مهم تره
مواد شیمیایی ژل و فیلر وارد جفت میشن و به جنین میرسن...حتی از خونت هم میتونه از جفت عبور کنه🤦🏼♀️🥴
ی سری خانما ت بارداریا چ چیزا هوس میکنن من حتی نرفتم دندونمو درست کنم
یکم صبر کن، چند هفته دیگه صورتت پف میکنه، لبات پف میکنه، انگاری ۱۰۰ سیسی ژل زدی 😅😅
معلومه که نمیتونی😶
نخییییر
حتی بعدش اگه شیر بدی هم نمیتونی بزنی🥲
نهههه
وااا نه عزیزم ، بزار بعد زایمان ایشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.