۷ پاسخ

ایروبیک برو درکنارش رژیم بگیر آب میشه

من خودم دو سال بدنسازی کار کردم ، بنظرم ورزشی انتخاب کن که هوازی بیشتر داشته باشه ، بدنسازی بیشتر عضله سازیه !

چربی سوزی و عضله سازی همه جا بدن هست ولی شما میتونی به مربی بگی بیشتر هدفت رو شکم تا تمرین مناسب شکم بیشتر برات بنویسه

من بدنسازی کار میکنم ۵ کیلو هم کم کردم ولی اینجوری نیس ک فقط شکمت آب بشه باید همه ورزشارو طبق برنامه انجام بدی وگرنه آسیب میبینی

یکم سحته بری تحمل کنی ادامه بدی عالی میشع بدنت هم سفت میشه هم عضله میسازی ولی باید رژیم غذایی هم داشته باشی

بله میشه مداومت باید داشته باشی
میتونی تو خونه دراز نشست بری اگه فقط برای شکم میخوای ولی اگه برای فرم همه جات میخوای برو باشگاه

حذف منظورم

سوال های مرتبط