دخترم ۲۳۰۰بود ولی ۳کیلو دنیا اومدم من انتظار داشتم بالا ۳ باشه
از۳۶هفته ببعد انقدر پیاده روی میگردم ک خودما میکشتم دکتر گفت بخاطرهمون زیاد وزن نگرفته ولی زایمانم راحت بود
۳۲هفته و سه روز برامن ۲۲۳۰ بود دیروز رفتم
من 32هفته و 4روز رفتم 2100بود گف درشته بچه
من حدودا ۳۱ هفته ۵ روز ۱۶۰۰بود
۳۷هفته و۵روزم رفتم ۳۱۰۰شده بود
من ۳۲ هفته که رفته بودم ۱۸۳۰ بود ، و گف نرماله ، پس چرا میگین کمه وزنش؟
۳۱ هفته ۱ روز ۲۱۰۰ بود امروز میرم دکتر ببینم چقد شده پوست شکمم درد میکنه انقد کش اومده
صدک نزده براتون؟
۳۲ هفته و ۴ روز ۱۹۷۰
دکتر که تا دید گفت ماشاءالله تپلیه
مال شماهم که مثل منه گرا گفته کمه🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.