۸ پاسخ

دخترم ۲۳۰۰بود ولی ۳کیلو دنیا اومدم من انتظار داشتم بالا ۳ باشه
از۳۶هفته ببعد انقدر پیاده روی میگردم ک خودما میکشتم دکتر گفت بخاطرهمون زیاد وزن نگرفته ولی زایمانم راحت بود

۳۲هفته و سه روز برامن ۲۲۳۰ بود دیروز رفتم

من 32هفته و 4روز رفتم 2100بود گف درشته بچه

من حدودا ۳۱ هفته ۵ روز ۱۶۰۰بود
۳۷هفته و۵روزم رفتم ۳۱۰۰شده بود

من ۳۲ هفته که رفته بودم ۱۸۳۰ بود ، و گف نرماله ، پس چرا میگین کمه وزنش؟

۳۱ هفته ۱ روز ۲۱۰۰ بود امروز میرم دکتر ببینم چقد شده پوست شکمم درد میکنه انقد کش اومده

صدک نزده براتون؟

۳۲ هفته و ۴ روز ۱۹۷۰
دکتر که تا دید گفت ماشاءالله تپلیه
مال شماهم که مثل منه گرا گفته کمه🤔

سوال های مرتبط

مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۱۷ ماهگی
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🥰🥰🥰🥰 مامان 🥰🥰🥰🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری