۷ پاسخ

من 32 هفته چهار روز 1900بود گفت نرماله

من برمم وزنش کمه☹️دعا کنید وزن گرفته باشه

۱۸۰۰.

۱۷۵۰ بود ۳۲ هفنه و صفر روز

من دیشب رفتم2200

منم هفته بعد میخوام برم
۲۸هفته تمام ۱۰۶۰بود
دیگه هرروز صبح تخم مرغ آبپز میخوردم عصرا هم بادوم درختی خداکنه وزنش خوب شده باشه

دو کیلو و بیست تا

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد