۵ پاسخ

چه جالب منم نشخوار فکری دارم سر هر موضوع کوچیک اذیت میشم دوتا سوال پایین‌تر میتونی سوالمو ببینی مثلا ساعت ها میشینم فک میکنم نکنه سوزنی که دکتر استفاده کرد باز شده بوده
خودم خسته شدم یعنی داغون شدم
هر اظهار نظر
هر صحبت روزها منو اذیت میکنه

منم بشدت نشخوار ذهنی دارم لطفا بمنم راه چارشو بگید

منم میخوام برم . نمیدونم خوبه یا نه
بین یوگا و ایروبیک موندم

هرچیزی ک بدنتو درگیر کنه و ریلکس کنی از نشخوار فکری جلوگیری میکنه،کار بیرون،انواع ورزش‌ها ،سرگرمی فکری مثل بازی ها،نقاشی و رنگ آمیزی ،مهمونی بیرون رفتن و....

سلام منم رفتم یوگا و میرم خیلی قشنگه

سوال های مرتبط