۷ پاسخ

منم دومی خدا خواسته شد هنوزم میگم زود بود برا دومی ولی چه میشه کرد خدا در کمال ناباوری داد بهم حتما حکتمی بوده مبارکت باشه عزیزم از نه ماه لذت ببر

مبارکت باشه عزیزم

به سلامتی

مبارك باشه عزيزم منم بارداري دوم ناخواسته بود اصلا دلم نميخواست ديگه چون بارداري اول خيلي اذيت شدم و خاطره بدي داشتم و وقتي جواب آزمايش رو ديدم باورم نميشد همينجور راه ميرفتم تو خونه و فكرم مشغول بود اما صداي قلبشو كه شنيدم كم كم حسي بهش پيدا كردم و تا تقريبا يك ماه اخر بارداري به خوبي گذشت الان كه پنج ماهه شده عاشقشم و خوشحالم كه ديگه پسرم يه داداش داره. ان شالله بر شما هم سهل بگذره و پربركت باشه

مبارک باشه انشالله دو دنیایی بدنیا بیاد بدون جنگ و پر از آرامش و خوشی 🥲

ممکنه ی عده بگن الان تو این اوضاع؟!
ولی من بهت میگم مبارکه و خلقت هر انسانی با اراده خداست و زمان و مکان و شرایط نمیتونن جلوشو بگیرن و انشاا... براتون خوش قدم باشه

چ حسی داری؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان امیرمهدی وآوینا مامان امیرمهدی وآوینا ۵ سالگی