۵ پاسخ

هم وزن میدم چون که غلیظ استامینوفن ۲برابر

دکتر به من گفت دو برابر وزن

عزیزم من هم وزن دادم برا دوتا واکسناش - درستشم همینه که هم وزن بدی ☺️

من دوبرابر میدم گاها کمی هم هم اضافه میدم ولی شما ببین دکتر چی میگ

من ک هم وزن دادم....خداروشکر تب نکرد

سوال های مرتبط