۱۱ پاسخ

رنده میکنم با کره تفت میدم بادست میذارم دهنشون یا رنده میکنم باخرما له شده وکمی کره وآب رقیق میشع میخورن

من با ماست میدم

با ماست و یا با خرما بده

من فرنی میدم و کره میریزم

من فرنی میدم و کره میریزم

با پنیر خامه ای 👌🏻😊🌸🌸🌸

من با کره پوره میکنم میدم بهش ولی بازم دوست نداره تف میکنه بیرون

با پوره سیب زمینی و کره گردش میکنم اندازه نخود خوشش میاد

میتونی‌رنده کنی با ماست یا پنیر ترکیب کنی یا با سیب زمینی

فرنی و خرما

با ماست

سوال های مرتبط

مامان گل پسری👑 مامان گل پسری👑 ۱ سالگی