۴ پاسخ

🥹😭منم درد دارم

نی نی منم هنکز نیومده تو لگن
خسته شدم دیگه😮‍💨

انقد درد واژن و لگن و زانو دارم که نگمم 🤕

من از ۳۴ هفته درد پریودی،درد لگن،درد استخون واژن و پوبیس داشتم
۳۸ هفته که معاینه کرد تو لگن بود و ۳۸ و ۳ زایمان کردم
هرچی دردت بیشتر شه باید خوشحال ترشی
موقع پیاده روی و پله نوردی مخصوصا
گربه و سجده هم عالین

سوال های مرتبط