🥹😭منم درد دارم
نی نی منم هنکز نیومده تو لگن
خسته شدم دیگه😮💨
انقد درد واژن و لگن و زانو دارم که نگمم 🤕
من از ۳۴ هفته درد پریودی،درد لگن،درد استخون واژن و پوبیس داشتم
۳۸ هفته که معاینه کرد تو لگن بود و ۳۸ و ۳ زایمان کردم
هرچی دردت بیشتر شه باید خوشحال ترشی
موقع پیاده روی و پله نوردی مخصوصا
گربه و سجده هم عالین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.