۳ پاسخ

اگ اومده باشه سردلت خالی میشه

برا منم هنوز نیومده تو لگن 😐حتما خوش میگذره بهشون نمیان پایین

فک کنم دیگ از 38هفته ب بعد باید وارد لگن بشه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی