۷ پاسخ

حالت تهوع براثرفشارع بیشتر برامن البته

حالت تهوع هم میگیری گاهی؟من گاهی دارم😣😢

منم همینم دیگ فشار زیادع

منکه الان چند هفتس اینجوریم

اره فشار میاد عزیز جان نگران نباش

منم اینجوریم😫

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی