۵ پاسخ

هر آزمایش و سونو که تا الان انجام دادی با خودت ببر همه رو داخل سیستم ثبت می‌کنه
بعد بهتون میده

اگه مستاجرهستی اجاره نامه هم میخواد که بامنطقه مطابقت بده

سونو و ازمایشات میبری
نه ثبت سیستم میکنه همون لحظه

حتما لازم بریم بهداشت؟ من اصلا دکترم بم نگفت

سونوها و آزمایشاتی ک رفتیم رو میبرین
ن ثبت میکنن پس میدن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی