مامانا براي انومالي چ مداركي بايد ببرم؟

۹ پاسخ

فک نکنم من دادم دکتر نوشت رفتم انجام دادم

آزمایش ها وسونوهای قبلی لازمه باخودت ببری تاباسونوی جدیدت مقایسش کنه

فقط سونو قبلی ها رو خواستن

سونو قبلی و آزمایش

سونو انتی و کدرهگیری و کارت ملی

سنو ان تی

تنها مدرکی که ازم خواستن کارت پول بود😬

جواب غربالگری اول رو با خودت ببر

سونو قبلی رو میخان

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری