سلام فردا انومالی دارم زنگ زدم جواب ندادن چه مدارکی باید ببرم

۵ پاسخ

سونو ان تی و خودت و نی نی همین

برای من هیچی نخواست

فقط سونو ان تی لازمه

نمیدونم منم قراره برم مدارک اولیه رو محض احتیاط انتی هم ببر

سونو های قبلی رو .بیشتر انتی مد نظرشونه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی