ماما همراه خوبه ؟

۷ پاسخ

عالیه منکه گرفتم دیشب بنظرم تو اون شرایط یکی کنارت باشه ماساژ بده کمکت کنه خیلی خوبه

عالیه عزی م من خودم داشتم خانم جوادی هاشمی نزاد زایمان کردم

بله گلم خوبه منم داشتم

خیلی خیلی خوبه

منم داشتم خوب بود
هزینه اش زیاد نیی

قوت قلبه برات خیلی خوبه بگیر کمکت می‌کنه تو همه کارا

نه هزینه ی اضافه ست

سوال های مرتبط

مامان نیهان 💗 مامان نیهان 💗 ۹ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۳ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان ارشیا مامان ارشیا ۹ ماهگی
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیارومهراب مامان مهدیارومهراب ۱۳ ماهگی
مامان 👑یَـ‌🐣ـزدان👑 مامان 👑یَـ‌🐣ـزدان👑 ۱۱ ماهگی