۴ پاسخ

دکتربچه منم اجازه داروی خواب اورنداد.منم ترسیدم دیگه اصلانگرفتم..فعلا کم خوابی هاسونوبایدتحمل کنیم🫢😬

چرا بدی مگه نمیخوابه

بای بای ن چون قاچاقه
ولی بی بی اسلیپ و بی بی سد امتحان کردم

والا من به دکتر پسرم گفتم گفت به هیچ‌وجه قبل از دو سالکی شربت خواب برای بچه تجویز نمیکنم چون دور از جون باعث مرگ ناگهانی تو خواب میشه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۵ ماهگی